Nádraží Dřevěná Bouda

Započetí stavby druhého nádraží Dřevěná Bouda.

První fázi jsem si vybral část zahrady, kde se bude nacházet nádraží Dřevěná Bouda. Pak jsem vše hodil na papír, jak to bude vypadat. Této činnosti je potřeba věnovat dost času abych se využil prostor, jaký se nám naskytuje. Abychom jsme to nemuseli hned předělávat. Pak už jsem začal kopat a převážet hlínu.

   

Vytížil jsem oblast, kde bude nádraží obrubníkama, aby mě tam nezarůstala tráva. Na vytyčenou plochu jsem jen skicově nakreslil, kde budou výhybky a natahal jsem přes 100m kabelů. A poté jsem to zavezl štěrkem frakcí 8-11 asi 2 tuny.Prknem jsem to srovnal  do roviny.

 

nádraží Dřevěná Bouda

Z nádraží povede jedna kolej směr depo. Na trati bude jeden most v délce 1,8m.  Je to postaveno se ztracené bednění šířky 15 cm a vše zabetonováno, zatáčka jsem zvolil R 300 cm a stoupání  3 cm na 1 m to je ideální. Větší stoupaní nedoporučuji, jestli chcete jezdit z dlouhými soupravami, tak byste mohly mýt problém z prokluzování kol na lokomotivě.  Převýšení mezi nádraží a depem je 42 cm.  A provedené terénní úpravy a zaseta tráva. Až tráva vyroste tak budu moci začít pokladku flexibilních kolejí.

Druhá fáze

Dne 26.6.2012 jsem započal se stavbou nového nádraží Dřevěná bouda. Nádraží bude 5 až 7 kolejí o délce asi 8 m. Prozatím je položeno na nádraží 8 m kolejí a dvě výhybky R 120 cm.  Z nádraží je odbočka do depa, vlakové soupravy musí překonat výškový rozdíl 40 cm. Stoupání jsem zvolil 3 cm na 1 m.

  


Návštěvní dny 2018

Květen - září
každá neděle
10:00 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Termíny pro rok 2018:


Červenec a srpen každé úterý a čtvrtek od 19:00 do 21:00


Vstupné:
Normální: 60 Kč
Děti do 3 let: zdarma

Provozní řád
Mapa a kontakt
Aktuální počasí

Pomoc pro Mišičku

Odkazy


Kola Zezulka


Zahradní železnice forum

MR
Kuny z nudy
Jizdní řády

Zahradní železnice běleč